dimarts, 26 de maig del 2009

Cap de setmana frenètic!

Seguim posant el dia el blog, aquesta entrada correspon al cap de setmana del 16 i 17 de maig, que vem tenir una activitat extrema! Tot va començar divendres a la tarda amb l'Edu a Gelida, en una altra de les nostres sessions de divendres tarda aprop de Barcelona. Ens trobem al pàrking cap a les 4.30 de la tarda i enfilem cap a les parets. Ens n'anem cap al sector Font freda dret, que hi tenim bastant feina. Ens posem per escalfar en:

- via 8 (5c): Via de una apretadeta en un diedret amb un pas extrany, m'agrada més el cinquè de la seva dreta per escalfar.

- via 6 (6b): El que havia estat el meu primer 6b feia un dies, la montem haviam si l'Edu el tatxa. Que bona que és aquesta via, em sembla que és d'aquelles que s'ha de fer sempre! La torno a encadenar i l'Edu està apunt però falla en el pas clau per sortir del bombet.

Al baixar li posem unes quantes vies a la via del costat:

- via 5 (6b+): M'hi poso de primer, però m'haig de penjar en les dues xapes dures de la via, és similar a la del costat però les apretades són un pèl més fortes. Tot i així és una mol bona via també, la part de dalt és inclús millor que la de la seva veïna, queda pendent! L'Edu també la prova, però la veu dura i va fós del seu intent anterior.

S'ens fa fosc i tenim compromisos, així que tornem cap a casa. El dia següent parlo amb l'Ivan i el Marc haviam si van a escalar, i em diuen que van a la tarda a Gelida, així que Sant tornem-hi! ens trobem a la mateixa hora, cap allà a les 4, al final venen tot una colla de Terrassa. Jo faig cordada amb el Marc, i ens posem en (font-freda centre):

- via 3 (V+): via testimonial per escalfar, no és que valgui molt la pena i la part de dalt per arribar a la reunió és molt facileta però té molt sorreta.

- via 1 (L1: V+ i L2: 6a): Aquesta si que és bona, ja l'havia encadenat anteriorment però val la pena repetir-la. No l'encadeno doncs les condicions no són les millors, les regletes de la part superior necessiten de menys humitat. El Marc si que l'encadena, però li sembla més dura que el grau proposat.

Recollim els trastos i anem cap a la part dreta, que el dia anterior vaig deixar feina! El Marc em posa les cintes i li faig un pegue al meu project:

- via 5 (6b+): amb les cintes posades i saben els passos això és un altre tema! vaig a la idea, dos mans bones, pas llarg al forat bo de dretes, xapo la primera difícil, pujes molt els peus, agafes el canto punxegut de dretes, xapes la segona díficil i llavors fe en la fisura i anar pujant ràpid els peus i... ja he passat la secció difícil! ara només queda aguantar fins els nervis i el comentaris del Marc per fer-me posar més nerviós fins dalt i ja està! primer 6b+!

Ja tenim la feina feta, mentre encadenava a arribat en Pere que ve de fer via llarga amb la Bàrbara i encara té forces per fer un vieta! això s'ha de celebrar, com que fa temps que em sento dir que les braves del Ventorrillo a Terrassa són més bones que les del Tomas, així que anem a comprovar-ho! ejem, ejem... són diferents...

Del sopar surt plan pel dia següent, pujem a Ogassa amb l'Ivan, la Carol, el Pere i la Bàrbara. Així que diumenge em llevo i d'hora i passo a recollir la Bàrbara, que s'adorm i després d'esperar-la una estona decideixo anar tirant amunt. Ens trobem amb en Pere i ens posem a la feina:

- Les arenes (V+): ja l'havia fet, és una via maca i bona per escalfar.

- Via del gat mesquer (6a): uf, via molt alpina, amb només un passet de diedre/desplom, la resta no deu passar de IV+. No m'acaba de convèncer! tot i això surt a vista.

- Els ulls de la Gemma (6a): aquesta si, viote! 15 metres de desplomet i canto, van inflant fins a arribar a la reunió ben justet de forces! Encadeno a vista però in-extremis.

Tornem cap al sector de la repisa, el Pere vol fer un V+ per desescalfar, però el pico i es posa en:

- Apren a volar (6a+): i encadena a vista! marxa ben content. Jo paro per dinar i després m'hi poso assegurat per l'Ivan. No li veig el color i m'acabo penjant a dos xapes de la reunió. Vaig fós de tanta activitat, les xapes allunyen i no estan gaire ben posades i és un via atlètica, així que em baixo que encara ens farem mal. L'Ivan l'encadena patint bastant, enhorabona Pere!

Jo ja ho tinc tot fet, però encara tinc temps de montar-li a la Carol la via Pirates (IV+). Destacar que la Carol la va fer de primera (era el seu primer cop) i la va encadenar! a més a més, l'Ivan es treu el ballet del trencadits (6c) i king kong (6b), totes dues a vista, així que ja tenim excusa per anar a fer unes birres. I això va ser tot en un cap de setmana intens!

3 comentaris:

PGB ha dit...

Collons quanta activitat, bou! xD A destacar que vaig encadenar també el 6a de Gelida al 2nd go! :P
I anda que no vaig patir a la Aprèn a volar... quins canyardos!!! Això si, era el meu estil de via: Pililla i canto.

Què va passar aquest finde que no vas venir al final?

Aleix ha dit...

Eis nanos! i tant, me n'havia oblidat del teu encadenament, però segur que ja ho explicaràs en primera persona al teu blog, ;)
La aprèn a volar si que era de canto i pililla, el que ja no m'en quedava després de tant a escalar, a més em vaig fer caqueta amb els alejes!
Aquest finde doncs mira que després de la festa familiar de dissabte em va fer pal matinar diumenge, i vaig fer un dia d'aquells vagos. vagos!

Isabel y Edu ha dit...

Moltes felicitats pel 6b+! Com apretes jeje Aviam si encara hauràs de pujar els objectius d'aquest any (lo de encadenar 6c). Felicitats al Pere pel 6a+ aquest ursai!