diumenge, 3 de maig del 2009

Afternoon sessions a Can Jorba

Després d'inaugurar el divendres anterior els divendres tarda, i de que plogués tot el cap de setmana, repetim sessió de divendres tarda. A més a més, el dissabte el tenim ocupat i diumenge tornen a pintar mal temps (quin hivern/primavera!). Hem de passar a buscar el Sergi per Sant Cugat, així que ens dirigim a Montserrat, que fa temps que no li fem una visita! busquem un sector que estigui aprop del cotxe, i acabem a Can Jorba, sector central o columpi. Anem per feina i ens posem en:

- Xapes negres (V+): ja l'havia provat feia un temps, i encadeno no sense algun problema. Costa acostumar-se a escalar a Montserrat, i més quan els dos últims dies has estat tastant Gelida! la via està bé, però té algun peu lluent que dóna mal rollo.

L'Edu també encadena, i el Sergi també en top, a tota velocitat com sempre. Passem a la via del costat.

- La fàcil (6a): similar a l'anterior, però aquesta molt millor. No està tant sobada, més ben assegurada i en general maca. Encadenem tots tres, el Sergi en top, però molt bé per la de temps que fa no toca la roca.

I passem al projecte del dia, l'últim cop que la vaig provar em vaig baixar de la primera xapa perquè no veia manera de fer el pas. Som-hi!:

- Ladysue (6b): m'hi poso, xapo la primera i veig el pas però no veig els forats dels peus per avançar. Tens unes mans dolentetes i t'has de fiar dels peus que trobis per poder passar el pas. Em pillen baixo, i em miro bé els peus per superar el pas. M'hi torno a posar desde baix i aconsegueixo passar el pas difícil. Després d'això encara et falten 3/4 de via, on hi ha algun altre passet intens de bidits fins a dalt on una fisura boníssima et porta fins a la reunió.

El meu segon 6b, i amb una setmana de diferència i a Montserrat! Després si posa el Sergi en top, supera el pas complicat amb les nostres indicacions i quan jo ho tenia per arribar a un repòs sense mans boníssim, cau amb el braços fosos. Llàstima bow!

Seguidament si posa l'Edu que també supera el pas. S'encalla una mica més endavant, tal i com va reconèixer ell per la pressió d'encadenar. Però tot i així el supera i també encadena el seu primer 6b! El nostre entrenament semanal al plafó, tot i no ser molt intens i planificat, sembla que va donant resultat!

Amb això ja són quarts de nou, i hem de tornar cap a Barcelona. Així ho fem, ben contents, no sense admirar un magnífic prat verd al costat del lateral de l'autovia, amb la llum del capvespre sobre la fantàstica montanya de Montserrat. Com ens agraden les tardes de divendres!


2 comentaris:

PGB ha dit...

Enhorabona crack! A veure si em poso una mica més valent jo també i em començo a codejar amb els 6b's com tu! ;)

Isabel y Edu ha dit...

Uee, primer 6b! Que malament que ho vaig passar a mitja via, realment és un esport de molt de coco això de l'escalada jeje Visca els divendres a la tarda!