diumenge, 25 de gener del 2009

Marató de vies per Céllecs

Entrada anticuada, doncs estava pendent que en Pere em passés les fotos. Això devia ser sobre el 4 de gener o així, un dia que vem quedar amb el Pere per anar a Céllecs, que ell no hi havia estat mai. Així doncs ens trobem a les 10 del matí, i enfilem cap a la Placa, que si no has estat mai a Céllecs, és un lloc que s'ha de visitar per força. Fem bastanta feina a la placa:

- Lopitekus (IV-): fàcil diedre per escalfar.

- Peus peus (IV): també fàcil, surt bé.

- Mocs de gos (IV-): aquí hi ha algo que no entenc en les ressenyes, doncs aquesta via em sembla bastant més difícil que la anterior i li donen un plus menys. En el pas final s'em en va una mà, amb la pelada de dits corresponent. No importa gaire, doncs ja la tenia encadenada.

- Tos de gos (V): aquesta ja te la seva història, tot i així encadenem tots dos sense excessius problemes.

Foto típica de la Placa

Un cop fetes les clàssiques de la zona, canviem de sector i anem a Roques Noves, sector Minguet. Ens posem en:

- Diedre Minguet (V+): Un clàssic de la zona, via curta però variada, força interessant. Encadenem els dos, una més al sarró doncs aquesta l'havia provat algun cop però no l'havia encadenat encara.


Aquí ens comencem a adonar que deu ser perquè les vies són curtetes, però deu ni do com en són de intenses!

- Minguet (6a+, el grau l'he vist algun lloc, diria que al blog del Mohawk, sigui com sigui no és V+ com diu a la guia ni de conya): ens hi posem desde sota, tot i que et jugues una bona galeta. El Pere encadena a vista, jo no puc amb el pas de bloc de l'entrada. Un cop passat aquest no té excessius problemes i es disfruta bastant.

Jo mateix passat el crux de la Minguet

- Menstruació frustrada (6a): El Pere torna a encadenar, jo m'haig de penjar en el crux. Tots dos estem d'acord que si fós 6a+ tampoc li passaria res.

Jo mateix en el crux de Menstruació frustrada

- 38 tacos (6b): Aquí ja ens hi posem en  top. No li veig gaire color, el primer tram de fisura és complicat i dolorós, i per superar el bombet no acabem de trobar el canto salvador. Pujem com podem i desmontem.

Amb aquesta ja en tenim prou, de fet fa un bon rato que no ens toca el sol i fa força fred. Marxem cap a casa contents, doncs hem força feina, 8 vies en un dia no està malament!

3 comentaris:

PGB ha dit...

Les ressenyes del Mohawk li donen 6a+ a la Menstruació frustrada. No em treguis mèrits! ;D

Va ser un gran dia tot i que la Placa no em va convençer gaire... era una escalada d'adherència sense adherència!!!

Anònim ha dit...

Jajajaja la Minguet (es pot entrar per l'esquerra) es 5b i la menstru 6a.

PGB ha dit...

Home, la Minguet fent els passos d'adherencia pel recte déu n'hi do!

Només 6a la Menstru?! Jarrrrl que duro!