dilluns, 20 d’octubre del 2008

Resum del dissabte a Solius

Aquest és el resum de l'escalada a Solius del dissabte:


Els companys habituals d'escalada i col·laboradors d'aquest blog tenien una boda, així que em vaig haver de buscar un company de cordada nou. Em vaig posar en contacte amb el meu cosí, i aprofitant que el divendres a la nit teniem un concert de Ani DiFranco a Girona (que bona és, us la recomano si algú no l'ha escoltat mai), vàrem programar una escalda el dia següent a Solius. Vem donar un cop d'ull a la previsió del dia següent, i els mentidòlegs vàren dir que plouria al matí al litoral de Tarragona i Barcelona, però que a Girona s'aguantaria i seria més difícil que hi plogués. Així que ens llevem d'hora i anem cap a Solius. A mesura que ens anem acostant, el cel està cada cop més negre:

- "Jordi, quina mala pinta que fa això, si ens aguanta fins al migdia ja serà molt."

Arribem al parking de Solius, hi ha 3 o 4 cotxes. Agafem la motxilla i enfilem cap a l'Esperó central. Mentre caminem, veiem que hi ha un curset a l'agulla central, de fet un amic comú està aprenent a escalar allà mateix amb aquest grupet. Arribem a l'esperó, deixem les motxilles al terra, i quan estem treient les cordes:

- "Ui! sembla que comencen a caure quatre gotes!"

I tot seguit:

- "txoooooooooooooooooooffffffffffffffff"

Ens resguardem a sota a un arbre, fins que ens adonem que ens mollem igualment i amb una correguda arribem ben xops fins al cotxe. I així es va acabar el nostre dia d'escalada!

5 comentaris:

PGB ha dit...

Quina llàstima que us fés mal temps. A mi l'escola de Solius, m'encanta :) i té moltes vies llargues per sumar molts metres en una jornada!

Isabel y Edu ha dit...

Jeje... "Penseu en mi el dissabte, que estaré degustant el granit de solius" recordo aquestes paraules :-) La foto de la pluja molt guapa! Menys mal que diumenge va fer bon temps no?

Aleix ha dit...

pgb: si va ser una llàstima que ens fés mal temps. L'escola jo ja la conec, hi he estat 2 cops, però els companys de blog no. Realment a mi m'encanta el lloc, ja els hi tinc dit que hi hem d'anar

Isa i Edu: jejeje ja hi vaig pensar en aquest comentari meu. La foto de la pluja no es meva! l'he agafat de por ahi.
Diumenge va fer bo, però la nit de dissabte a diumenge va néixer la filla del meu cosí i no vem anar a escalar.

Jordi ha dit...

A mi m'agrada més aquesta foto de la pluja, sense marc ! ;-) je je je !
Doncs ja que dius que hi hem d'anar, ja estem planejant un cap de setmana per anar-hi !

Anònim ha dit...

sóc el company de cordada!!

quina merda de dia el dissabte...

pero es va compensar amb l'ani i la family!!!


apa, a veure si diumenge et dic alguna cosa....
si s'anulés el rodatge....




apali dw