dijous, 19 de febrer del 2009

Els dimarts per la desdentegada

Bones, seguim amb el recull d'entrades atrassades, aquesta correspon al dimarts de la setmana passada. Com que jo començo a treballar l'1 d'abril i l'Oriol no treballa els dimarts, que millor que anar a escalar! (sort que tenim alguns! jeje). Ens decidim per la desdentegada, que tots dos tenim ganes d'anar-hi. Per fer referència a les vies, farem servir els fantàstics croquis que te en Fernando penjats en el seu picasa

- via 32 (6a): típica via de placa montserratina d'anar fent, sense cap pas complicat. Encadeno a vista i l'Oriol al flaix.

Al baixar posa cintes a la via 31 (6b+), i encadena a vista. Jo passo de provar-la, és com l'anterior però amb una entrada bloquera a tope. Ens movem i anem a la placa on tristament hi va haver l'accident de l'Eva. Ens posem en:

- via 59 (6a+): Uf! curiosament en aquest placa els seguros no estan tan aprop com a la resta del sector. Té una entrada vertical i atlètica, després es calma i llavors, just després de una repisa té un pas complicat on s'ha de posar el peu molt amunt. El problema és que la caiguda és lletja sobre la repisa i tot i veure clar el pas, tots dos passem i ens baixem.

Seguidament l'Oriol encadena a vista i em monta un top-rope en la via:

- via 61 (6b): placa montserratina d'anar fent de petits cantos i mal als bessons. Té un petit crux en un pas de bidit fins a un bon forat, però la via és més que res de continuitat.

Ja no ens toca el sol, i com que no hi hem estat mai, canviem de paret i anem al supositori també podeu trobar les ressenyes en el picasa). Després de uns 20 minutets caminant, doncs cal pujar i tornar a baixar, arribem al sector, que hi fa una mica de vent. Ens posem en la més facileta:

- via 12 (6a): m'hi poso jo de primer, però ho bé m'he rebentat fent el 6b, o és dura, però no l'encadeno i faig algun pas en A0.

Al baixar l'Oriol, lògicament després d'encadenar, posa les cintes i monta en top-rope a:

- via 11 (6a+/b): definitivament dec estar cansat, perquè em sembla 6b. Similar a l'anterior però amb un pas de bidit romo a un canto pla normalet.

Després d'aquesta ja ho deixem per acabar, passem per davant de la placa desplomada de les vies 14 a la 21 i flipem! algun dia... algun dia pujarem per aquí! Baixem al parking i anem a fer unes braves i una birra paleodiètiques al bar Xico (em sembla...). Que bé que s'escala entre setmana! ;)


3 comentaris:

PGB ha dit...

Carai no veu baixar de 6a! Es nota que jo no hi era ;P

cagundés quina sort poder escalar entresetmana...

Aleix ha dit...

Em d'assentar el grau! jejej no pensa que també allà a desdentegada només hi ha la placa aquella que hi ha un 6a i 3 V+ que ja els tenia fets i no es que em tornin boig, i després aquelles tres que són V i IV+ que tenen xapes a metro. Per tant descartades aquestes opcions, només tenim de 6a en amunt!
Lu de escalar entre setmana, mira s'ha d'aprofitar mentre es pugui! demà anem a st.llorenç, sector diedres em sembla!

PGB ha dit...

Els diedres no és un sector molt ideal per l'hivern ja que la meitat de les vies miren al nord i l'altre meitat a l'est.
Si pujeu a la font soleia, val la pena que hi aneu d'hora i patejeu l'hora d'aproximació fins la Canal de les Animes. Hi ha forces sisens!

Més aprop de Can pobla teniu la Sardineta de Baix on tindreu sol quasi tot el dia i Sardineta de Dalt amb sol a partir de migdia.
El diafragma tb té vies molt bones, però li arriba el sol tard...