divendres, 27 de febrer del 2009

Descobrint Sant Llorenç (part 1)

Seguint amb les escalades intersemanals (aquesta correspon al divendres dia 20), després de que en PGB ens en parlés tan bé en múltiples entrades del blog i converses, vem decidir amb l'Oriol anar a descobrir aquesta gran escola. Després de demanar consell al mestre  pgb de quin era el millor sector de tardes, ens recomana el diafragma. Així que enfilem el camí de Can Pobla, no sense donar moltes voltes per trobar el camí correcte, i de patir pels baixos del cotxe degut al cràters al mig del camí. Decidim que el pròxim cop o bé hi anem amb un cotxe més alt o pujem a peu. Arribem a peu de via a les 2 tocades. Ens posem amb:

- Pe la canalla (V+): entrada complicada pel podrit, amb una caiguda perillosa sobre l'arbre proper. Més tard en pgb ens comenta que originalment l'entrada es feia per l'arbre. En la meva opinió, val més la pena fer-la per allà. Jo no encadeno, l'Oriol si.

Al baixar li poso les cintes al 6c+ del costat, dolça despedida. L'Oriol li fot un pegue i encadena a vista! molt bona bow! Anem una mica més a la dreta i fem una via recomanada pel mestre.

- Batvia (6a+): viote! molt bona, entrada desplomada de gandes i després finura: bidits, regletes, etc... dura, et fa lluitar fins a la reunió. Jo m'haig de penjar un parell de cops, els meus dits no aguanten! l'Oriol encadena però lluitant bastant.

Anem més a la dreta, a fer algun via més llargueta. Em poso jo en:

- die-drosi (6a+): Encadeno a vista posant cintes! molt bona via també, té un tram de tibar per entrar a la franja bona de roca i agafar el diedre, després només queda aguantar-li. Hi ha algun aleje al tram final, però no és difícil.

L'Oriol vol algun repte més complicat, així que li poso les cintes a la via següent. Ell encadena a vista, jo li faig un pegue en top:

- astènia (6b+): bona via també, realment les recomanacions del sant llors master són adequades. Té un tramet de desplom per entrar a la roca bona i llavors dos plaques de molta finura, separades per un descans normalet al mig. Encara queda un pèèèl lluny, però no molt!

Amb això ja estem reventats, l'Oriol volia provar el 6c del costat però ja en tenim prou per avui, així que ho deixem per un altre dia!


 

2 comentaris:

PGB ha dit...

Santllors power!

La Pe la Canalla, per l'arbre li donen V. Va ser allà on vaig començar a anar de primer... quin cangueli hehe. L'entrada directa és bastant nova (menys d'un any). Encara l'he de provar.

La Batvia la provava pensant que era un 6a i vaig encadenar al 3r intent... Dura a dalt eh? :P

La diedrosis és una via tres estrelles, jo la trobo molt elegant.

L'astènia i la inòpia encara no he tingut el gust... properament! ;)

A veure quan anem tota la tropa a fer mal per allà no? També podrien venir els teus colegues!

jclaramunt ha dit...

Molt bones vies les tres últimes, i el 6c val molt la pena!
La Diedrosis és molt tècnica, felicitats per l'encadenament!
Salut