dijous, 27 de novembre del 2008

Post fotogràfic (quarta entrega)

Aquí teniu una nova entrega dels posts fotogràfics! volem crítiques, encara no tingueu coneixements de fotografia! moltes gràcies, i esperem que us agradin!

El millor escalador de Can Jorba!


Escalador anònim a l'Esperó, Solius


En Jaume al crux de Peus peus (IV) a Céllecs, sector La Placa


Escalador anònim a Can Jorba, sector Odio Africano


Que guapo que és Solius! escaladora anònima a l'agulla central i a la dreta l'agulla de dalt

Això és tot amics, fins a la pròxima!


3 comentaris:

PGB ha dit...

Solius! Mira que cau lluny de casa meva però em sento com a local de l'escola...

El meu primer i unic 6b a vista va caure allà! :)

Aleix ha dit...

Solius és fantàstic! la roca, l'entorn, les formes de les agulles... m'encanta! i mira que és un estil de via complicat i peculiar i que probablement no és el que s'em dóna millor!

Anònim ha dit...

M'ha cridat l'atenció la foto del noi escalant: tant el que està en primer pla com el que assegura miren cap amunt, trobo que transmet una certa tensió i fa guanyar força a la imatge