dijous, 5 de febrer del 2009

Post fotogràfic: fotografies d'acció!

Bones! nova entrega dels posts fotogràfics, en aquesta entrega hem volgut mostrar moments d'acció pura, res de reposos ni paisatges, acció escalatòria pura i dura. De totes les fotografies estic especialment orgullós de com m'ha quedat la transformació en blanc i negre de la foto del Jordi, trobo que es força xula! haviam que n'opineu!

Jordi apretant en un V+ dels Graus


Aleix abans de fer un moviment cap a la dreta a "Pirineu" 6a+ (by PGB)


En Pere en un petit vol a la mateixa via de Vilanova de Prades


L'Oriol en un 6b+ de bidits de Vilanova


Després de tanta acció, que millor que un sopar a la vora del foc...


7 comentaris:

PGB ha dit...

Carai, si sóc l'autor d'una (o de dues) de les fotos! No recordo si les del foc les vaig fer jo o no :P (és el que té que m'encanti el foc, m'hipnotitza, hehehe)

Per acció, fotos del Marc apretant amb aquells musculots que fot! ;)

Aleix ha dit...

Ei tens raó! la que surto jo la vas fer tu, ara ho he indicat. La del foc és meva, recordo que tu en vas fer una però va quedar un pèl trepidada!

PGB ha dit...

ja m'explicaràs què vol dir això de trepidada :P

Aleix ha dit...

Una foto trepidada és una foto lleugerament borrosa o moguda degut al tremolor de les nostres mans. Passa quan hi ha poca llum, i per tant poses un temps d'exposció altet, i el simple tremolor de les mans fa que la foto quedi moguda. A vegades a simple vista sembla que pot estar més o menys bé, però si agafes un photoshop i fas un zoom al 100%, veus que els objectes tenen un "borde" doble i coses així. Nosé si m'he explicat!

PGB ha dit...

HEhee és el que m'imaginava. Jo sóc una mica tremolós i les fotos amb poca llum m'acostumen a quedar trepidades sempre :S

MSN ha dit...

A veure Pere, ja se que et poses cachondo amb els meus braços pero tu tranquil els hi passa a totes...
Pero em sembla que la foto del foc la vaig fer jo eh!! jeje

jclaramunt ha dit...

Molt bones les fotos!!! Totes eh! que ara no vull crear pique de quina és més guapa!
Són d'aquelles que et fan venir ganes de trepar!
SAluT