diumenge, 5 d’octubre del 2008

Matinal ràpida a la Fuixarda

Aquest matí teniem només 3 horetes per anar a escalar amb l'Edu, així que hem decidit anar a la Fuixi a treuren's el mono. Poca gent al arribar, després s'ha anat omplint poc a poc. A destacar el xivarri que montem els jugadors de rugby, quin escàndol! hem fet 3 vies, com que el grau a la fuixarda és estrany, posaré primer el grau que marca en un pdf que corre per internet i segón el grau que em sembla que és realment:

- Po Derek (6a - V+/6a): la fem per escalfar una mica. Que fàcils es tornen les vies quan ja te les saps de memòria. Potser per això em sembla més fàcil del que marquen les ressenyes. Encadenem els dos sense problemes.

- La raja de tu culo (6b - 6a+): ens posem en aquesta via, que és un projecte personal, doncs l'Edu ja la té encadenada de un altre dia. S'hi posa ell primer, i li rellisquen les mans en les primeres preses del desplom final, quedant penjat de la xapa.
M'hi poso jo i fallo en el pas de fisura-bavaresa inicial, el qual el tinc completament creuat, la via m'encanta però aquell pas em fa suar només de veure'l. Encara no he trobat la manera de fer-lo correctament. Un cop passat la faig sense problemes, només penjant-me al final però perquè em faig un lio amb la corda.

- Hurgando en el coño de las marujas (6a+ - V+): la fem per desescalfar, també ens la coneixem força bé, tot i així desde el primer dia no em va semblar ni 6a. Encadenem sense problemes.

I això és tot, els compromisos familiars ens fan tornar cap a casa. Com a anècdota, una cordada de argentins que s'han posat a la caribe caribeño (teòric 7a+) sense xapar ni un químic fins al ciment! han anat posant friends i tascons fins a arribar a sota del sostre, on han seguit per la fisura de la dreta, escaqueant una mica la via original. Tot i així, destacables els co...ons dels companys, doncs al primer friend l'han col·locat entre la 2ona i la 3era xapa, a uns 5-6 metres del terra.

PD: avui no hi han fotografies, perquè entre que erem dos, no teniem gaire temps i la fuixarda no és molt fotogènica, hem deixat la càmara a casa.

1 comentari:

Isabel y Edu ha dit...

A partir d'ara quan estiguis en el pas clau d'una via, t'has de repetir el mateix que els entranyables jugadors de rugby quan escalfaven: 20, 20, 20, 20, vaaaaa!!!! S'han de tenir cordes vocals per jugar a rugby